fbpx

Jestem Tatą
-mam wpływ!

Kampania społeczna o Ojcostwie


29.10-20.11.2021

Infografiki

Już niedługo zapraszamy do zapoznania się z graficznym przedstawieniem naszych prac nad wynikami badań społecznych. Znajdą się tutaj informacje min. na temat intensywności zaangażowania ojca; jak często ojcowie mają świadomość swojej roli i czy przerzucają swój obowiązek na inne osoby/instytucje.

Koncepcja stworzenia infografik powstała w korelacji z pomysłem oparcia naszej kampanii na badaniach społecznych. Podczas prac nad całym projektem znaleźliśmy wiele badań na ten temat w skali ogólnopolskiej. Chcieliśmy jednak sprawdzić, jaki poziom świadomości na temat swojej roli mają ojcowie Trójmiasta i okolic. Chcąc aby przekaz naszej kampanii wynikał bezpośrednio z sytuacji jaka jest w naszym bliskim społeczeństwie, opieramy ją na wynikach badań i pracy zz naszymi beneficjentami.

Zapraszamy do poznania szczegółów badań oraz poznania fantastycznych ojców, którzy z energią i kreatywnością wzięli udział w Burzy Mózgów.


Badania SpołeczneBrain Storm