Badania, jakie realizujemy mają służyć jak najlepszemu przeprowadzeniu kampanii społecznej, tak aby w pełni odpowiedziała na potrzeby mężczyzn mieszkających w naszym regionie. W celu zapewnienia ich jakości, współpracujemy ze specjalistami, który wspierają nas w zakresie doboru odpowiedniej metodologii, narzędzi i sposobu przeprowadzenia badań.
Celem badania jest sprawdzenie poziomu świadomości o roli ojca w przeciwdziałaniu uzależnieniom i zachowaniom ryzykownym wśród młodzieży. Nasi respondenci to mężczyźni w wieku 25-60 lat, posiadający co najmniej jedno dziecko w wieku do 18 roku życia. Badanie przeprowadzane jest w formie anonimowej ankiety, z możliwością wybrania jednej odpowiedzi. Miejscem zbierania ankiet jest Trójmiasto oraz okoliczne powiaty: wejherowski, kartuski, gdański.
Po przeprowadzeniu badań społecznych, podsumujemy wyniki ankiety sporządzając raport. Stanie się on podstawą do przygotowania materiałów merytorycznych kampanii oraz posłuży nam w przyszłych działaniach Fundacji.
Zapraszamy do zapoznania się z wynikami naszych badań.
Pierwszym etapem jest metodologiczne przygotowanie badań. Właściwa forma pozwoli uzyskać najlepsze rezultaty.
Proces badań właściwych związany z pozyskiwaniem informacji od społeczeństwa lokalnego. Nasza ankieta bazuje na dwóch żródłach: internetowym oraz ankieterach pozyskujących dane w miejscowościach na terenie gmin: Pruszcz Gdański, Wejherowo, Kolbudy, Gdańsk.
Po uzyskaniu danych nasi specjaliści przygotują pisemny raport, który pozwoli nam poznać szczegółowe informację na temat przeprowadzonych badań.
Aby wyniki ankiet były jeszcze bardziej dostępne dla szerokiego grona przygotowane zostaną infografiki odpowiadające poszczególnym odpowiedzią.